Mějte přehled ve svých archivech

I přesto, že se v posledních letech zpracovává většina dokumentů v elektronické podobě, spousta firem, kanceláří, bank, úřadů apod. se nevyhne skladování dokumentů, které jsou vytištěné a jsou tedy v papírové podobě. Tato povinnost může vyplývat z firemních směrnic nebo dokonce ze zákona. Nejlepším pomocníkem při skladování a archivaci těchto dokumentů jsou Regály , které Vám pomohou všechny vytištěné a napsané dokumenty přehledně zorganizovat a uspořádat.

Jednoduché vyhledávání

Regály nejsou jen místem, kam firmy odkládají dokumenty, které zrovna nepotřebují. Díky nim totiž mohou přehledně uspořádat např. jednotlivé šanony podle let, písmen, adres apod. To následně umožní rychlejší orientaci v jednotlivých dokumentech a urychlí vyhledání. I Vaše firma si nyní může tyto užitečné pomocníky pořídit za skvělou cenu v našem internetovém obchodě.

Mějte přehled ve svých archivech
3.7 (73.33%)3